Witajcie!!!


Ostatnio jestem troszkę zapracowana, ale cały czas myślę czym tu jeszcze was zaskoczyć. Moja pasja związana z kawą to mój tak naprawdę sposób na stres i wtedy myśli moje pachną kawa. Dziś jednak mam dla was akurat napój orzeźwiający na lato, nie sama kawa się żyje. Zaskoczyć gości można nie tylko dobrą kawą.
Tradycyjne Mojito jest drinkiem bardzo popularnym i od lat króluje w pubach oraz klubach. W jego aromacie rozpływa się niejeden nadmorski klub. Dla osób, którym jego limonkowo-miętowy smak już spowszedniał, jest dobra alternatywa, z dodatkiem arbuza i truskawki. Można zrobić z samych truskawek, czy tylko z arbuza. Lekko zmodyfikowany przepis pozwoli odkryć tego drinka bezalkoholowego na nowo.

Mojito bezalkoholowe truskawkowo- arbuzowe



skład:

kilka truskawek

kawałki arbuza

cytryna

kostki lodu

woda gazowana

listki mięty

przygotowanie:

Do wysokiej szklanki dodajemy kawałki arbuza, truskawki,plasterek cytryny i kilka listów mięty. To wszystko razem ugniatamy, następnie dodajemy kostki lodu i zalewamy wodą gazowana.








Brak komentarzy: