Witajcie!

Dziś przedstawiam wam specjalną herbatę. Kolejna herbata z historią .pomysł na herbatę powstał nie dawno,od kwietnia zostałam kierowniczką kawiarni. Moje koleżanki może chciały mi dokuczyć, chociaż raczej nie bo jesteśmy fajnym zgranym zespołem, ale pracując na wspólnej zmianie, zaczęły do mnie mówić kierownica. No i tak powstała nazwa kolejnej herbaty z historią. Długo myślałam nad składem tej herbaty, bazą jest zielona herbata, króluje w niej ananas, a drobina pieprzu doda, troszkę ostrzejszy smak .dedykuję tę herbatę moim ananaskom z Łakociaka , wkrótce moje ananaski będą mogły poznać smak tej herbaty , dla każdej przygotowałam słoiczek.


Kierownica

Skład:
zielona herbata z ananasem i granatem
ananas kandyzowany
pieprz w ziarnach.

słodkie kwiatuszki

Przygotowanie:

Wszystkie składniki wymieszać i zaparzyć w temp.80 st. c,przez 5-minut.









Brak komentarzy: