mój

Dzień dobry!


Dziś obchodzimy dzień cukiernika. Dla odmiany nie będzie dziś żadnej kawy. Marzenie o własnej kawiarni spełniam sobie w domu, moimi gośćmi są moi rodzice. Testują moje desery, które teraz robie, przygotowując się do pracy w kawiarni. Mam nadzieje, że już wkrótce otworzą kawiarnię i będę mogła takie pyszności robić dla gości w kawiarni. Nie mogę się doczekać dla mnie to nowe doświadczenie praca w takiej kawiarni i jednocześnie po części spełnienie marzeń. Może to nie moja kawiarnia, ale jest tam taka atmosfera, że czuję się jak u siebie, choć jeszcze nie otwarta, ale wchodząc do niej, od razu czuję się to coś.
Dlatego dziś w mojej blogowej kawiarence serwuję, pyszny kolorowy sernik na zimno. Na ten dzień cukiernika. A kawa , ja pije czarną, a wy, jaką sobie życzycie?



Kolorowy sernik na zimno

Zrobienie takiego sernika to niesamowicie bardzo proste, kupujemy dowolne galaretki, jakie tylko lubimy smaki.
Ja użyłam malinowej i szafirowej, a do białej warstwy dodałam jogurt, cukier puder i galaretkę przezroczystą.
Przezroczystą użyłam też na górną, ostatnią warstwę, fajnie wtedy owoce wyglądają.

SMACZNEGO!!!






Brak komentarzy: