Witajcie!


Dziś mam dla was do zaproponowania ziołową herbatkę. Herbatkę dostałam od koleżanki, która prowadzi blog o herbatkach. To kolejna, ale nie ostatnia herbatka polecana z www.alezemnieziolko.blogspot.com. Piję tę herbatkę na co dzień i wierzcie mi , uwielbiam ją ,chociaż nie przepadam za takimi herbatkami, więc wlewam do niej odrobinę soku malinowego. Budzimy się i dochodzimy do wniosku, że " tak mi się nie chce".
Ni raz tak miałam , chodziłam zmęczona, na nic nie miałam ochotę. Może ta herbatka to nie lekarstwo na chandrę, ale picie jej już w samo to poprawia humor i dodaje wigoru. Warto wiec spróbować, chociaż by sobie poprawić humor .
Czasami wystarczy dobra herbata, ciekawa książka i co nam więcej potrzeba.
A na poprawę humoru ma jeszcze pyszną galaretkę malinową z borówkami.



                                                    



Tak mi się nie chce
skład:
żeń-szeń
lukrecja
miłorząb
liść maliny
mięta
yerba mate
susz owocowy z malinami i truskawkami
dodatkowo sok malinowy
Przygotowanie:
Wszystkie zioła wymieszać . Parzyć wrzątkiem około 10 minut. Dla dodania lepszego smaku dodać odrobinę soku malinowego.



                                       


Galaretka malinowa z borówkami
skład:
galaretka malinowa
galaretka przezroczysta
jogurt naturalny-200 g
cukier puder- 1 łyżeczka
kilka malin i borówek
Przygotowanie:
Galaretkę malinową rozrabiamy w 400 ml wrzątku. Galaretkę przezroczystą rozpuszczamy w 160 ml wrzątku. Jogurt naturalny miksujemy z cukrem pudrem . Na dno pucharków wkładamy świeże maliny i zalewamy malinową galaretką. Wkładamy do lodówki. Do jogurtu z cukrem pudrem dolewamy galaretkę przezroczystą i miksujemy. Wyjąć pucharki z galaretką malinową. Jogurt wlewamy na galaretę malinową, dodajemy borówki i wkładamy do lodówki.


                                     

                                      



                                      






















































Źródło:
https://alezemnieziolko.blogspot.com/2021/02/tak-mi-sie-nie-chce.html
http://ostra-na-slodko.pl/2019/09/12/galaretka-truskawkowa-z-owocami-deser-mojego-dziecinstwa/
















Brak komentarzy: