Witajcie!


Mam dziś dla was pyszną rozgrzewającą herbatę. Kiedy temperatura na zewnątrz zaczyna spadać do zera, nasz organizm bardziej niż zwykle narażony jest na różne infekcje.
Przedstawiam wam dziś moją wersję rozgrzewającej herbaty, która pomaga mi się rozgrzać, jak czekam na autobus na przystanku. Robię, sobie taką herbatę przed wyjściem do pracy, zaopatrzyłam, się w mały termos i już nie jest mi straszne spędzanie czasu na zewnątrz. Zwłaszcza że do nowej pracy codziennie dojeżdżam prawie 30 km i ta herbatka pomaga mi nie tylko rozgrzać się, ale też by nie dorwała mnie żadna infekcja.


Rozgrzewająca herbata
Skład:
2 łyżeczki czarnej herbaty
szczypta cynamonu
szczypta mielonego pieprzu
2-3 goździki
kilka plasterków pomarańczy
łyżka soku malinowego
Przygotowanie:
Do czarnej herbaty dodajemy cynamon, pieprz i goździki to
wszystko razem mieszamy. Przesypać do sitka, by zaparzyć
herbatę. Herbatę parzymy we wrzątku, około 10 min do herbaty
dodajemy plasterki pomarańczy i wlewamy sok malinowy.



Brak komentarzy: