Witajcie!


Walentynki to magiczny dzień, który chcemy spędzić z ukochaną osobą. Jest to czas, kiedy chętniej i odważniej mówimy o swoich uczuciach. Pomagają nam w tym też wyjątkowe drobne prezenty. Jaki upominek sprawi przyjemność i zapewni o naszym uczuciu? Wbrew powszechnemu przekonaniu nie musimy koniecznie wymyślać wyszukanych i drogich prezentów. Czasem wystarczy drobnostka, aby nasza druga połowa poczuła się wyjątkowo.
Z myślą o takim rozwiązaniu dla zakochanych przygotowałam specjalną herbatę.
Baśniowe połączenie owoców, w skład którego wchodzą truskawki i maliny, a całość upiększają słodkie cukrowe serduszka, to doskonała propozycja na wieczór spędzony z ukochaną osobą. Poprzez swój slodko-kwaśny smak wyostrza zmysły, orzeźwia, a przy tym wyjątkowo smakuje.
Przepis na herbatę mam od koleżanki, która prowadzi też bloga, ale typowego o herbatach. Bardzo zasmakowała mi ta herbatka, a powstanie jej i dlaczego taka nazwa zapraszam na
www.https://alezemnieziolko.blogspot.com/



Herbata Kole...chanie
Skład:
2 łyżeczki earl grey z nutą cytryny
łyżeczka suszu owocowego z maliną
łyżeczka liofilizowanej truskawki
łyżeczka liofilizowanej maliny
cukrowe serduszka
Przygotowanie:
Wszystko razem wymieszać, zaparzyć wrzątkiem około 5-7 minut.



































Źródło:
https://alezemnieziolko.blogspot.com/2020/10/czas-na-kolejna-herbatke-kolechanie.html

2 komentarze:

  1. Super ze moja herbatka smakuje, zapraszsm na mój blog by odkryc jeszcze inne herbatki🍵🍵🍵. Www.alezemnieziolko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ze moja herbatka smakuje, zapraszsm na mój blog by odkryc jeszcze inne herbatki🍵🍵🍵. Www.alezemnieziolko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń