Witajcie!


Dzisiaj zapraszam na pyszny, zdrowy sok, który ma właściwości odkwaszające, oczyszczające wątrobę, układ trawienny i daje dużo zastrzyk energii. A energii najbardziej mi teraz potrzeba. Podjęłam bardzo ważną w moim życiu decyzję, dotyczącą mojej pracy. W obecnej zrobiła się niemiła atmosfera, źle się pracowało, szefostwo przestało doceniać, mimo że pracowałam nawet za trzy osoby. Więc postanowiłam coś ze swoim życiem zrobić, zmienić pracę. W dzisiejszych czasach naprawdę to nie łatwe dlatego potrzebuję dużo energii i dzień zaczynam od wypicia oczyszczającego soku z buraka.
Buraki to bogactwo kwasu foliowego, który pomaga w usuwaniu z organizmu homocysteiny. Wraz foliowy wpływa również na powstanie m.in. serotoniny i noredernaliny, które uspokajają, uszczęśliwiają i regulują apetyt. A więc, gdy ci smutno, gdy ci źle -wyciśnij buraka i napij się.
Oczywiście sam burak to nie smakuje najlepiej, więc mam propozycję dodania marchewki, jabłka i odrobinę świeżej kurkumy i cytryny. Ta mieszanka przypadnie wam do gustu.



Sok oczyszczający z buraka
skład:
burak
2 marchewki
1 jabłko
pół cytryny
kawałek świeżej kurkumy
Przygotowanie:
buraka i marchew umyć. Pokroić na kawałki razem z jabłkiem. Cytrynę obrać ze skórki. Wszystko wrzucać do sokowirówki, dodając kurkumę.









Źródło:
https://zielonydetox.superoczyszczanie.pl/2015/10/15/detox-juice-super-sok-warzywny/

Brak komentarzy: