Witajcie!


Mam dzisiaj dla was pyszną kawę czarną z dodatkiem przyprawy do piernika. Niby nic, wystarczy dodać do czarnej kawy odrobinę przyprawy do piernika i już zwykła czarna kawa zmienia się w niesamowitą pyszną kawę. Taką kawę można pić na różne sposoby. Wystarczy spienić mleko i dodać do czarnej kawy i już mamy latte piernikowe. A jak jeszcze do tego doda się bitej śmietany to już uczta kawowa.
Dziś nie mogłam sobie odmówić takiej pysznej kawki. Wcześnie rano wyszłam z domu, miałam dziś termin na paznokcie. Anitka, która robi mi paznokcie, tak mnie, zainspirowała tą czerwienią, że jak tylko wróciłam do domu, to musiałam sobie zrobić pyszną kawę piernikową i od razu zdjęcia. My kobietki lubimy się chwalić.







Kawa o smaku piernika
Skład:
kawa czarna
pół łyżeczki przyprawy do piernika
cukier lub miód
dodatkowo:
mleko
bita śmietana
kolorowa posypka
Przygotowanie
Zaparzyć czarną kawę według uznania. Do kawy wsypać pół łyżeczki przyprawy do piernika, posłodzić.
Aby przygotować, latte piernikowe wystarczy dodać do czarnej kawy z przyprawą, spienione mleko, wierzch ozdobić bitą śmietaną i posypką.





Brak komentarzy: