Dzień Dobry!


Dzisiaj kolejna herbata rozgrzewająca, dla miłośników zielonej herbaty. Intensywny smak zawdzięcza imbirowi, pomarańczy, goździkom. Rozmaryn i kolorowy pieprz dodał herbacie niesamowity smak. Taka herbata rozgrzeje i oczyści z toksyn. Idealna na chłodne dni.



Zielona herbata z imbirem i pomarańczą 

Skład:
150 ml zaparzonej zielonej herbaty
2 plasterki imbiru
3 ziarenka kolorowego pieprzu
3 szt. goździków
2 plasterki pomarańczy
2 ziarenka kardamonu
plaster cytryny
1 łyżeczka miodu
1 gałązka rozmarynu
Przygotowanie:
Herbatę zaparzamy razem z plasterkami pomarańczy, imbiru i cytryny. Dodajemy kolorowy pieprz, kardamon i goździki (ja powciskałam w plasterki pomarańczy). Wciskamy gałązkę rozmarynu, dosładzamy miodem.












Źródło:
http://coolandminty.blogspot.com/2017/02/zielona-herbata-z-imbirem-pomarancza-i.html

5 komentarzy:

  1. Pijam :) Dodaję jeszcze czasami kurkumę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kurkumą nie próbowałam ,ale mam akurat kupioną to sobie spróbuję, 😀😀😀

      Usuń
    2. Fajny pomysł, na pewno spróbuje 😃

      Usuń
  2. Z kurkumą nie piłam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z ciekawości taką sobie zrobię i podzielę się opinią

    OdpowiedzUsuń