Witajcie!


Na dzisiejszy dzień mam do zaproponowania pyszną gorącą czekoladę z piankami. Idealna na rozgrzanie po powrocie do domu z zimowego spaceru. Nie za słodka, delikatnie gęsta, mleczna, można dowolnie sobie dobrać dodatki. Ja akurat zrobiłam z przyprawą do piernika. Umili nam te chłodne zimowe dni. Wystarczy kwadrans, by przygotować ten aromatyczny, czekoladowy napój.



Gorąca czekolada z piankami marshmallow
Skład:
200 ml mleka
100 ml śmietanki 30-36%
150 g czekolady najlepiej gorzkiej ja dodałam mleczną
pianki marshmallow
1 łyżeczka przyprawy do piernika
Przygotowanie:
Mleko podgrzewamy razem ze śmietanką. Do gorącego mleka dodajemy pokruszona czekoladę i przyprawę do piernika i mieszamy, aż rozpuści się czekolada.
Wlewamy do kubka, wierzch dekorujemy piankami
PYCHOTKA!!!



















Źródło:
http://www.slodkieokruszki.pl/goraca-czekolada-z-piankami-i-kilka-slow-o/


3 komentarze: