Witajcie!


Dzisiaj przedstawiam wam drink który, jest jednym z najpopularniejszych, drinków jest to Mojito.
To drink na bazie rumu z dodatkiem ugniecionej limonki i mięty.
Klasyczne mojito serwuje się na kruszonym lodzie. Jeśli nie posiadamy kostkarki, możesz go pozyskać, rozdrabniając kostki standardowej wielkości np. za pomocą blendera. Ja miałam pojemnik na drobne kostki lodu. Jeśli chcemy wzbogacić klasyczną wersję mojito, do koktajlu możesz dodać również np. maliny jagody czy truskawki. Ja polecam wersję grejpfrutową.
Smak mojito wzbogacą również plasterki ogórka, jak i rozgnieciona gałązka rozmarynu.
Wczoraj był dzień chłopaka, troszkę spóźnione, ale można zaskoczyć naszego mężczyznę takim drinkiem, a jeśli nie pije alkoholu, można zrobić bezalkoholowy drink.


MOJITO
Składniki:
50 ml rumu
25 ml wody gazowanej
2 łyżeczki brązowego cukru
1 limonka
kilka listów mięty
kostki lodu
Przygotowanie:
Limonkę dokładnie umyć, pokroić na półksiężyce. Włożyć do szklanki, dodać cukier. Całość rozgnieść, następnie listki mięty ugnieść nieco w dłoniach i dodać do szklanki. Do połowy wysokości szklanki dodać lud. Dodać rum, dopełnić szklankę lodem i wodą gazowaną.
POLECAM!
Nie miałam białego rumu, ale Kapitan Morgan też zdał egzamin.

Źródło:
https://www.kwestiasmaku.com/przepis/mojito

Brak komentarzy: