Dzień Dobry!


Dziś zapraszam na orzeźwiającą czarną kawę z nutką pomarańczy. Może oglądaliście program „Pytanie na śniadanie” W odcinku o Grecji, barista pokazał oprócz greckiej frappe, ciekawy przepis przynajmniej dla mnie na czarną kawę z pomarańczą. Ponieważ jestem miłośniczką czarnych kaw, więc nagrałam odcinek, kupiłam pomarańcze no i zrobiłam kawkę. Może troszkę ten przepis po swojemu przerobiłam, ale kawa wyszła godna polecenia.

Orzeźwiająca czarna kawa z pomarańczą
Składniki:
150 ml kawy zaparzonej według uznania
1 łyżka syropu waniliowego
kostki lodu
kilka plastrów pomarańczy
Przygotowanie:
Zaparzyć czarną kawę i zostawić do ostudzenia. Do shakera wlać kawę, syrop waniliowy i kilka kostek lodu. Można też to zrobić w słoiku. Energicznie mieszamy. Do szklanki dodać kilka plasterków pomarańczy, wlewamy wymieszaną kawę i wrzucamy kilka kostek lodu.
Polecam !!!

Brak komentarzy: