Witajcie!

Czasami my kobietki mamy takie swoje złe dni. I taki dzień miałam dziś ja, do czasu wypicia tej wspaniałej i słodkiej kawy. Pijemy kawę i przeważnie mamy jakieś ciacho do kawy. Tym razem zaproponuję wam ciasteczka w kawie. Taki słodki deser zawsze poprawi wam humor. Kupiłam kiedyś takie drobne ciasteczka amaretto z myślą o dodatku do kawy, ale jak znalazłam przepis, na ciasteczkową kawę od razu postanowiłam zostawić ciasteczka i poczekać na jakąś okazję, by ten przepis wypróbować. No i nadszedł taki dzień. Pozostało mi tylko zrobić sobie kawę, a tym samym poprawić sobie humor.

CIASTECZKOWA KAWA
Składniki:
czarna mała kawa
ciasteczka amaretto mogą być drobne biszkopty, a nawet małe bezy
bita śmietana
posypka czekoladowa
Przygotowanie:
Zaparzyć kawę. Dno szklanki wyłożyć pokruszonymi ciasteczkami, delikatnie skropić je kawą i zakryć ciasteczka bitą śmietaną. Delikatnie wlać resztę kawy i nałożyć bitą śmietanę. Na koniec udekorować posypka czekoladową
Smacznego!







Źródło:

https://www.kawajacobs.pl/przepisy-na-kawe/ciasteczkowo-kawowo/



Brak komentarzy: