Witajcie!


Dziś mój pierwszy dzień w pracy po dość długiej przerwie, ze względu na oczywiście koronowirusa. Więc dziś, zrobiłam kawkę, by ten powrót do pracy był przyjemny. Bo nie ma nic lepszego od kawy czekoladowej ze skórką pomarańczy. Dobra kawa nie musi oznaczać zawsze takiego samego napoju w ulubionym kubku czy szklance. Czasami warto zaglądać na mojego bloga i przygotować sobie coś specjalnego.

Kawa Borgatta
Składniki:
pól szklanki mleka
1 łyżka kakao (ja dodałam czarne)
1 łyżka cukru
1 mała porcja kawy dowolnie zaparzona
bita śmietana
skórka starta z pomarańczy
Przygotowanie:
W małym garnuszku mocno podgrzać mleko, dodać kakao, cukier i dokładnie połączyć. Dolać kawę dowolnie zaparzoną i wymieszać. Przelać do szklanki, udekorować bitą śmietaną i skórką startą z wyszorowanej i sparzonej pomarańczy.

















Źródło:
https://katalogsmakow.pl/blog/codzienna-kuchnia-niecodzienna/caf-borgatta-czyli-kawa-czekoladowa-ze-skorka-pomaranczowa.66510.html

Brak komentarzy: