Witajcie.


Dzisiaj zapraszam na osłodzenie sobie dnia. Czasami mamy
ciężkie dni, nic nam się nie chce. Mam świetną propozycję kawę
na słodko, po wypiciu tak pysznego i słodkiego napoju od razu
humor mi się poprawił i postanowiłam się z wami podzielić
przepisem. Na początku zamierzałam zrobić czarną dalgonę, ale mi
coś nie wyszło, więc pokombinowałam i przedstawiam wam słodki
czarny napój.

Czarne kakao z inką
Składniki:
2 łyżeczki czarnego kakao
1 łyżeczka inki klasycznej
100 ml mleka
3 łyżeczki cukru
pianki marshmallow
bita śmietana
Przygotowanie:
Kakao, inkę i cukier zalewamy około 3-4 łyżeczki wrzątku.
Wszystko dokładnie razem mieszamy. Mleko lekko podgrzać i
spienić. Do mleka dolewamy mieszankę czarną i to wszystko razem
dokładnie mieszamy. Tak przygotowany napój wlewamy do szklanki, na wierzch dodajemy bitą śmietanę i posypujemy obficie
piankami marshmallow. Coś pysznego. POLECAM!!!


Brak komentarzy: