Witam!


Smak tej kawy zaskoczy każdego. Marakuja w kawie smakuje ciekawie, nadaje kawie troszkę cierpki smak, jak dodałam troszkę więcej cukru, smak się poprawił i nawet można było ja wypić.
Testuję dla was przeróżne kawy, ale ta jest wyjątkowa. Marakuję tak naprawdę, pierwszy raz próbowałam, jak zrobiłam orzeźwiający smoothie z marakują i truskawkami. Zaskoczył mnie smak tego owocu egzotycznego. Spróbujcie dodać chociaż odrobinkę pulpy z marakui a zobaczycie jak smak kawy się zmieni.

Kawa z mleczkiem i odrobiną marakui
Składniki:
2 łyżeczki kawy mielonej
mleko
1 łyżeczka pulpy dojrzałej marakui
szczypta kakao
cukier według uznania
Przygotowanie:
Kawę zaparz według uznania. Ja zrobiłam w french pressie. Kawę najlepiej od razu posłodzić. Wlać kawę do szklanki, dolać lekko podgrzane spienione mleko. Na wierzch dodać łyżeczkę pulpy z marakui i posypać kakaem. Warto spróbować.

Brak komentarzy: