Witajcie!!!


Dziś nie będzie przepisu na kawę. Postanowiłam zrobić test ekspresów kapsułkowych, by porównać smak kawy.
Na tapecie Dziś czarna kawa. Tak się składa, że posiadam, jak na razie trzy ekspresy na kapsułki. Dolce gusto był moim pierwszym. Tchibo dostałam na urodziny, a Bosch Tassimo moja córeczka mi sprezentowała. Tak naprawdę to lubię pić z każdego z nich. Po zrobieniu tego testu mogę stwierdzić, że jednak kawa z Tassimo jest najlepsza. Ale z dolce gusto i tchibo też jest dobra.
Kusi mnie jeszcze poznanie smaku kawy z nespresso. Ale do tek pory nie miałam okazji. A kolejny na kolejny ekspres to już nie mam miejsca na półce. Jeśli chodzi o kwestie ceny kawy, to jednak Tassimo są droższe i rzadka jest w supermarketach na nie promocja. Taniej dostaniemy wszystkie kapsułki, ale kupując przez internet.
Oczywiście w ofercie do tych ekspresów są kawy białe, czekolady i herbaty. Każdy znajdzie coś dla siebie.




Brak komentarzy: