Witajcie!


Dziś was nie zaskoczę, ale mam też nadzieję, że nie zawiodę.
Ostatnio różnie to u mnie bywa z tymi pomysłami. W markecie kupiłam zieloną herbatę z granatem i ananasem. Niby zwykła herbata, po otwarciu pudełka zapach tej herbaty mnie powalił. Ale bym sobą nie była, jak bym coś nie pokombinowała. Więc dodałam jeszcze  napar owocowy i musiałam się
z wami podzielić , niby prosta, a zarazem niesamowita herbata. Do takiej pysznej herbatki mam propozycje na szybki deser. Gotowe korpusy z ciasta francuskiego, do kupienia w markecie. Wystarczy, ugotować budyń w troszkę mniej ilości mleka, by był gesty, Wypełniamy korpusy budyniem, ozdobić owocem i mamy szybki deser.


Zielona z ananasem i owocami
skład:
zielona herbata z ananasem i granatem
napar owocowy z malinami 
Przygotowanie:
zieloną herbatę mieszamy razem z naparem  owocowym. Parzymy w ok. 80 st. C. wody, parzymy 5-8 minut.






Brak komentarzy: