Witajcie!


Dziś mam dla was pyszną gorącą czekoladą tym razem z nutellą. Na dworze zimno, można się rozgrzać herbatą, ale czemu nie wypić gorącą czekoladę. Dzisiejsza czekolada jest z dodatkiem nutelli, a kto nie lubi tego pysznego kremu czekoladowego. Przyznam się wam, że mój serdeczny przyjaciel nazywa mnie Nutellka, tak sobie wymyślił, że skoro Danuta to, czemu nie Nutelka. I tak mi zostało, dlatego często ten krem gości w mojej kuchni. Bo skoro nazywana jestem Nutellą, to dziś pijemy gorącą czekoladę, którą gorąco polecam.


Gorąca czekolada z nutellą
skład:
pół szklanki mleka
2 łyżki nutelli
2 łyżeczki kakao
szczypta soli
bita śmietana
wiórki startej czekolady
Przygotowanie:
wszystkie składniki umieścić w rondelku i podgrzewać na małym ogniu, często mieszając, do momentu aż wszystkie składniki się wymieszają. Czekoladę przelać do kubka, udekorować bitą śmietaną i wiórkami czekolady.



























Źródła:
https://only-my-simple-kitchen.blogspot.com/2019/10/goraca-czekolada-z-nutella.html?spref=pi

Brak komentarzy: