Szczęśliwego Nowego Roku

Nowy rok witamy przy pysznej musującej kawie. Naprawdę pysznej, polecam. Osobiście nie przepadam za szampanem, ale ta kawa to kolejna zaliczona do mojej ulubionej. Ma niesamowity i zaskakujący smak. Bąbelkowa kawa to prawie jak drink kawowy. Jak dla mnie jest idealny zwłaszcza na sylwestrową noc. 

Moje postanowienie noworoczne to postarać się o jeszcze ciekawsze przepisy dla was na kawę i herbatę.

No i otworzyć wymarzoną kawiarnię, bo jak na razie nie mam takiej możliwości przez korono wirusa.

Myślałam, że moje 50 urodziny uczczę w mojej kawiarence, ale tak się nie stanie. Nic straconego, bo kawiarnia jak nie w tym nowym roku powstanie to na pewno w następnym. Więc i tak będzie okazja do świętowania.

Szczęśliwego Nowego Roku ! 

Zapraszam na pyszną musująca kawę.



Musująca kawa

skład:

2 kostki lodu

filiżanka espresso

50 ml szampana

1 łyżeczka syropu cukrowego

30 ml tonik

Przygotowanie:

Przygotować espresso. Do wysokiej szklanki wrzucić kostki lodu. Wlać espresso i szampana, syrop cukrowy i uzupełnić tonikiem. Można udekorować cytryna lub pomarańczą. 

Kawa przepyszna polecam!















































Źródło:

https://kawa.pl/przepisy/przepis/kawa-musujaca

Brak komentarzy: