Witajcie!


U mnie dziś całe mieszkanie pachnie lawendą. Ostatnio jestem miłośniczką lawendy, herbata, napoje, olejek, syrop, a teraz, przyszedł czas na kawę. Jak spróbujecie tej niesamowitej kawy, zakochacie się w tym super smaku. A wasi goście będą prosić o przepis. Smak jest cudowny. Korzystając z posiadania, świeżych kwiatów lawendy oprócz syropu zrobiłam, jeszcze domowej roboty olejek lawendowy. Taki olejek niestety dopiero po 30 dniach jest do wykorzystania. Będę go używać do pielęgnacji twarzy, ale tez i na włosy.
Jestem ciekawa efektów, jak się sprawdzi ten olejek, na pewno przepis napisze na blogu. A teraz wróćmy do kawy. Dzisiaj niedziela, ale nie miałam za dużo czasu na przygotowanie deseru czy pieczenie ciasta, więc dziś zapraszam na szybki deser lodowy do pysznej kawy.

Latte Lawendowe
Składniki:
200 ml mleka
2 łyżeczki miodu
2 łyżeczki suszonej lawendy
50 ml kawy dowolnie zaparzonej
Przygotowanie:
Na mały płomień wstawić mleko z lawendą i podgrzać. Uważać, żeby mleko nie wykipiało. Następnie, odcedzić kwiaty i spienić mleko. Na dno szklanki wlać 2 łyżki miodu, dopełnić kawą, na koniec wlać lawendowe mleko. Coś pysznego!!!

Szybki deser lodowy
Składniki:
lody (moje to waniliowe z wiśniami)
bita śmietana
dodatki wedle uznania (ja miałam wiśnie nasączone w rumie)
Przygotowanie:
Do pucharków dodajemy ulubione lody. Polewamy bitą śmietaną i
dekorujemy dowolnie. Moje wiśnie nasączone w spirytusie to coś
pysznego do lodów i nie tylko. Polecam !!!





Źródło:
https://www.stylowamoda.pl/dekadencka-lawendowa-latte/

Brak komentarzy: