Witajcie!


A może tak dziś mała odmiana? Przepisów na mrożone herbaty jest sporo i ciężko jest się zdecydować, jaką tu sobie herbatkę zrobić. I ja wam w tym troszkę pomogę. Oczywiście nie może to być taka tradycyjna mrożona herbata, bo to żaden problem taką sobie przyrządzić. A od czego mnie macie ? Jestem tu po to, by wam uprzyjemnić tę chwilę z pyszną mrożoną mleczną herbatą. Sama byłam zdziwiona smakiem tej herbaty. Nie byłam zwolenniczką mieszania herbaty z mlekiem, ale smak mnie tak zaskoczył, że musiałam się z wami podzielić przepisem.


Mrożona mleczna herbata
Składniki:
Zielona herbata
20 ml grenadyny
50 ml mleka
kostki lodu
Przygotowanie:
Zaparzyć zieloną herbatę w temperaturze 75-85 stopni Celsjusza i odstawić do wystudzenia. Do szklanki nalewamy grenadynę i wsypujemy lód w kostkach, tak by zapełnić większą część szklanki. Delikatnie wlewamy mleko, następnie wlewamy ostudzoną herbatę.
Spróbujcie, bo pychotka!!!


Brak komentarzy: