Witajcie!


Może nie tak z dawnych lat. Znalazłam przy robieniu porządków stary ekspres do kawy przelewowy. Sprawdziłam i nawet działa. Tak naprawdę to zawsze byłam fanką takich ekspresów. Te ekspresy są bardzo proste w obsłudze. Filtr, woda, kawa, załącz, czekaj i pij. Mój kupiłam kiedyś na allegro i całkiem o nim zapomniałam. Jest fajny, bo ma dzbanek, który długo trzyma ciepło. Z takiego ekspresu otrzymujemy kawę, którą pije się na kubki bez fusów, dla kilka osób zrobiona szybciej, łatwa do łączenia z mlekiem. Jakość kawy no niestety nie jest to jak z nowszych generacji ekspresów, ale da się wypić.

 Dziś zaparzyłam sobie kawę firmy Woseba bio organic, 100% arabiki, ma delikatny smak. Jak na taki ekspres kawa była bardzo dobra. Dawno nieużywany ekspres nawet zdał egzamin i na pewno będę go teraz często używać.



Brak komentarzy: