Witajcie!

Śmiać to się będą wszystkie dzieciaczki duże i małe jak, napiją się to, co dla nich przygotowałam. Takie proste, a zarazem przepyszne. Jak spróbujecie raz, to zagości na stale w waszym jadłospisie.

Babycino
składniki:
mleko
sos czekoladowy, karmelowy, truskawkowy myślę, że wybór zależy od gustu do posypania czekolada w proszku, pianki marshallów, kakao.

Przygotowanie:
Polej wewnętrzną ściankę szklanki sosem, tak by powstały artystyczne zacieki. Nalej do pełna spienione zimne lub gorące mleko. Można dodać pianki, posypać sproszkowana czekoladą.

Tak mnie, zaskoczył ten smak, że pijąc coś tak pysznego przypomniało mi się dzieciństwo. Mam wtedy swój dzień dziecka. Nie byłabym sobą oczywiście jak bym czegoś jeszcze nie dodała, pomyślałam o galaretce, prawie każde dziecko lubi i może być fajny dodatek do takiego super mleka, a uśmiech u dziecka zapewniony.

Kupiłam kilka kolorów galaretek zrobiłam w pojemnikach od lodów, ale można według własnego uznania zrobić. Do jednej dodałam lody i polałam sosem czekoladowym. Druga galaretka jest z bitą śmietaną.
Niebieska i różowa galaretka z dodatkiem jogurtu naturalnego. Od wyboru do koloru.

A może jednak zamiast galaretki to ciasteczka?
Tylko oczywiście nietypowe zdziwi was ten przepis, ale
sprawdziłam i ciasteczka są super.

Belgijskie gofry
125 g masła
2 łyżki mleka
1 łyżka cukru
1/2 kostki (21 g) świeżych drożdży
2 jajka
350 g mąki
25 g cukru pudru
Przygotowanie:
Rozpuścić masło w rondelku, dodać mleko i cukier. Odstawić rondel z pieca, dodać drożdże i wymieszać. Jajko roztrzepać, dodać do drożdży i wymieszać, wsypać mąkę i wyrobić ciasto i odstawić do wyrośnięcia. Ciasto podzielić na małe porcje i uformować kulki. Gofrownicę podgrzać i nasmarować tłuszczem. Umieścić kulki na każdej połowie gofrownicy i piec około 5 minut. Gofry wystudzone posypać cukrem pudrem.
Smacznego!!!

Źródło:
Książka kawa sekrety baristy/www.rm.com.pl
https://idealneciasta.com/gofry-belgijskie-gofry-na-drozdzach/

Brak komentarzy: