Dzień dobry!


Dzisiaj wam przedstawię, niedawno odkrytą przeze mnie kawkę, którą nazwałam bomba
pomarańczowa. Jak już wiecie, jestem smakoszem kaw czarnych. Spróbowałam kilka nawet
smakowych. Pomarańcza z imbirem, czy sama pomarańcza sycylijska. Są to, dobre kawy
polecam, ale postanowiłam troszkę poeksperymentować i zamiast kaw smakowych to
sama dodaję dodatki i też mamy pyszną kawkę.
Pomarańcza akurat najbardziej mi posmakowała w kawie. Dlatego postanowiłam dziś
przygotować dla was jedna z mojej ulubionej kawy, a mianowicie Bombę pomarańczową. Może
zaskoczyć smakiem, bo to praktycznie pomarańcza z dodatkiem kawy, jeśli lubisz,
nietypowy smak kawy to zapraszam do przyrządzenia sobie taką kawkę.

Kawa bomba pomarańczowa
Składniki:
czarna kawa
2-3 łyżeczki konfitury pomarańczowej
bita śmietana może być w spray
skórka pomarańczy
Przygotowanie:
zaparzyć kawę według własnego uznania. Na dno
szklanki dajemy 2-3 łyżeczek konfitury
pomarańczowej i zalewamy kawą czarną. Na
wierzch dajemy bitą śmietanę i posypujemy
skórka pomarańczową.
Smacznego!!!














Żrodło:

Brak komentarzy: