Dzień dobry!


Dziś mam do zaproponowania mrożona kawę jak ze Starbucksa. Często podróżuje i
akurat Starbucks jest jedną z kawiarni, którą często odwiedzam. Postanowiłam więc
zrobić taką typową frappucino. Zanim doszłam, do takiej mojej perfekcyjnej to
troszkę minęło. Dziś przedstawiam wam moją wersję frappucino prawie jak ze
Starbucksa.
Zapraszam na Instagrama mamy już 500 obserwujących.

Frappucino jak z kawiarni


Składniki:
50 ml kawy czarnej ja miałam, akurat zrobioną Cold brew
150 ml zimnego mleka
1 duża gałka lodów śmietankowych
kostki lodów
bita śmietana
sos karmelowy
dodatkowo użyłam pianki marshmallow
Przygotowanie:
kostki lodu z kawą skruszyć w mikserze. Następnie dodajemy mleko, lód śmietankowy
i ponownie miksujemy. Do wysokiej szklanki nalewamy gotowy napój. Na wierzch
dajemy bitą śmietanę i polewamy sosem karmelowym, ja posypałam jeszcze piankami
marshmallow. Pyszna polecam !!!

Brak komentarzy: