Witajcie!

Dziś polecam kawę z mleczkiem Flat White.

Obiecałam wam, że zrobię Flat White bez użycia ekspresu. Kawę, którą dla was przyrządziłam, zrobiłam domowym prostym sposobem. Kawę espresso przygotowałam z kawy mielonej tchibo family. Kawę przefiltrowałam przez sitko do zaparzenia herbaty. Do sitka, wsypałam dwie łyżeczki mielonej kawy, zalałam wrzątkiem, pomieszałam łyżeczką i po chwili wyjęłam sitko i kawa czarna gotowa. Mleko delikatnie podgrzałam, wlałam do słoiczka i energicznie przez ok. 30 sekund mieszałam. Kawę przelałam do pięknej filiżanki, którą wczoraj dostałam od córeczki na dzień mamy i do kawki delikatnie nalewam mleczka. Niestety wzorek mi nie wyszedł z mleczka, ale się postaram następnym razem. Dla smakoszy kawy z mleczkiem to jest idealna kawa. 

Skład:



  • 50 ml kawy


  • 100 ml mleka


Polecam !!! Jeszcze lepsza wersja jest ze smakową kawą np. sycylijska pomarańcza lub mięta  z czekoladą.





Brak komentarzy: