Witajcie!




Dziś z samego rana u mnie pachnie jaśmin. Właśnie zaparzyłam sobie herbatkę zieloną z kwiatami jaśminu i grejpfrutem. Od jakiegoś czasu piję herbatę tylko liściastą. Bo tak naprawdę w ogóle nie przepadałam za herbatą. Pracując, w restauracji miałam, okazję być na szkoleniu o herbatach. I dostałam olśnienia, że herbata nie jest taka zła. Kupiłam sobie na początek białą herbatę liściastą, bo na szkoleniu najbardziej mi smakowała. Później inne różne smaki i tak stałam się miłośniczką nie tylko kawy, bo i herbaty.

Tylko jestem bardzo wymagająca co do smaku herbaty i dlatego eksperymentuję sama z rodzajem herbaty, jak i dodatkami do niej. Dziś chcę się z wami podzielić z moją mieszanką. Kupiłam samą zieloną herbatę i suszone kwiaty jaśminu, suszone grejpfruty. Powstała przepyszna aromatyczna herbata.
Herbata z jaśminem i  grejpfrutem
składniki:
2 łyżeczki zielonej herbaty
2 łyżeczki suszonego jaśminu
i około 3 plasterki suszonego grejpfruta
Przygotowanie:
Wszystko mieszać i wsypać do zaparzacza. Zalać wodą o temperaturze 80-75 stopni Celsjusza. 
Parzyć około 5 -7 minut.


No a do herbaty zrobiłam szybkie ciastka francuskie. Kupiłam gotowe ciasto francuskie, wycinam dowolne kształty. Nakładam dżem, smaruję jajkiem i do piekarnika, 15 minut i gotowe.
Jak to dużo nie potrzeba by mieć miłą niedzielę z dobrą herbatką i pysznymi ciasteczkami.

Smacznego!!!


Brak komentarzy: