Witajcie !!!


Dziś mam dla was kawę zrobioną spontanicznie. Wymyśloną przeze mnie, wystarczyło, że robiąc ciasto na zamówienie, udał mi się zrobić mini chmurkę ciasteczkową. Jak jest już, takie pyszne ciacho, to teraz tylko kawy brakuje.

Tych kaw to zrobiłam już sporo, ciężko was zaskoczyć, i ciężko mi już coś nowego znaleźć, ale szperam i szukam, nie poddaje się, postaram się coś znaleźć. Ostatnio rzadko piszę posty, ale to też przez moją pracę. Czasami nie mam czasu nawet na odpoczynek. Dziś was zapraszam na nietypową kawę, ale sama się zaskoczyłam jej smakiem.




Kawa irisch cream


skład:

5 ml syropu irisch cream

15 ml likieru kawowego

20 ml espresso

bita śmietana

Przygotowanie:

Na dno szklaneczki wlewamy syrop irisch cream, następnie likier kawowy. Delikatnie wlewamy espresso. Wierzch dekorujemy bitą śmietaną.





Brak komentarzy: