Witajcie!!!

Dziś mam dla was coś pysznego i zdrowego. Propozycja, która świetnie pasuje na śniadanie, chociaż piłam ten koktajl jako deser na podwieczorek to kolacje delikatną zjadłam. Bo ten koktajl sprawił, że nie byłam już głodna. Koktajl jagodowy z płatkami owsianymi sprawia, że po wypiciu jego jesteśmy syci.


Płatki owsiane mają wiele właściwości. Dzięki cennym składnikom odżywczym opóźnią efekty starzenia, wspomagają pracę jelit, obniżą poziom cholesterolu i poprawią glikemię u osób, które mają zaburzenia tolerancji glukozy. Ponadto są dobrym źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych i błonnika.










Koktajl jagodowy z płatkami owsianymi

skład:

jagody mrożone - 1/2 opakowania
jogurt naturalny - 500 ml
płatki owsiane - 2 łyżki
miód opcjonalnie - 1 łyżka

Przygotowanie:

Wszystkie składniki umieszczamy w kielichu blendera i mieszamy na gładko.







































Źródła:

https://gotujwstylueko.pl/przepisy/koktajl-jagodowy-z-platkami-owsianymi-

Brak komentarzy: