Witajcie !


Dzisiaj pijemy, pyszny koktajl zielony. Ostatnio miałam problemy żołądkowe i żadne leki, mi nie pomagały. Postanowiłam poszukać cos innego, znalazłam koktajl, który odtruwa wątrobę i skórę. Oczyszcza układ moczowy, pobudza krążenie krwi, zwiększa ukrwienie skóry. Koktajl z pietruszki, kiwi i mięty. Już po pierwszej wybitej szklance, poczułam się lepiej. Następnego dnia wstałam bez bólu. Teraz ten koktajl króluje u mnie. Może codziennie go nie pije, ale raz, czasami dwa razy w tygodniu. Wierzcie, że dużo lepiej się czuję.
Mam dla was jeszcze ciekawostkę. 30 stycznia obchodzimy dzień rogalika. Smaczny rogalik to jedna z lepszych opcji na umilenie sobie dnia. Podobno rogale zawdzięczają swój kształt bawolim rogom, a ich historia zaczyna się w czasach pogańskich. Wtedy to składano ofiary bogom-także ze zwierząt takich jak woły. Krwawe ofiary z czasem zastępowano specjalnymi wypiekami z ciasta. I właśnie rogale miały miał symbolizować rogi zwierzęcia.


Koktajl z mięty,pietruszki i kiwi
skład:
garść mięty
pół pęczka pietruszki
1 kiwi
pół szklanki wody
łyżka miodu
Przygotowanie:
kiwi obieramy i odcinamy zgrubiałe końcówki. Do miksera wrzucamy wszystkie składniki i miksujemy.



































https://nakarmionastarecka.pl/koktajl-z-pietruszki-kiwi-i-miety/

https://bimkal.pl/kalendarz/dzien-rogalika


Brak komentarzy: